10 oktober 2007

jumbo



de post kwam vandaag voor melkboer spelen, en daarna gingen wij wandelen. lekker naar buiten. de speeltuin was helaas dicht. maar een straat verder stond een mooie kar. leuk!! heb ik fijn mee gespeeld. een echte kar en een echte auto.
mama zei zullen we bij de jumbo een koekje voor je halen............nou dat hoeft ze echt geen twee keer te zeggen, en ik wees mama de weg naar de jumbo........koekjes ..eh neeeeeeee daar kom ik niet voor ik wil deuren...ik gedroeg mij als een ware deurenpolitie en probeerde ook mensen tegen te houden die door de open deurtjes wilden lopen,.. eerst wachten tot ze dicht zijn dat is toch veel leuker!!!!!!!!!!!!!!ik heb heen en weer gerend tussen de grote en kleine deuren, ik heb gegild van lol, mensen schrokken en keken een beetje ze van moet dat nou, eh ja mensen dat moet. niet zo sjaggo...het jumbo personeel was erg aardig voor mij en vonden het geloof ik wel amusant. wat wil je als je de hele dag achter de kassa zit,... dan is wat afleiding toch best leuk! ik werd verhit van het geren en we gingen verder wandelen. ik heb ook nog even gezellig bij de meeker gebuurt.. leuke mensen daar..onder licht protest ben ik na een wnadeling van anderhalf uur naar huuis gelopen.
mama vondt mij erg knap dat ik zo netjes mee gelopen ben.

Geen opmerkingen: