07 maart 2008

hele dag


voor het eerst een hele dag naar school, ik ga dan ook overblijven. om drie uur komt de bus mij weer ophalen en dan gaan we eerst naar arnemuiden een paar andere kindjes wegbrengen en dan gaan ik naar huis. het word dus een lange dag.
het gaat erg goed, ik vindt het overbijven wel iets verwarend , want over blijven doe ik in het arduinklasje en dan weer terug de gewone klas in, met een middag juf, want de ochtend juf is naar huis. het gaat wel goed. we spelen ook nog buiten. ik heb heerlijk met de kar gespeeld.
het ritje over arnemuiden vond ik ook wel leuk. zit ik lekker lang in de bus. dat vindt ik wel leuk.
thuis doe ik mamas "poppekast"handschoenen aan mijn voeten. gewoon omdat dat leuk is.
ik ben niet overdreven moe na de lange schooldag.
wel jammer dat de juf nog ziek is......

Geen opmerkingen: