06 maart 2008

volkswagen

vandaag weer een lange dag op school. moet ik nog wel aan wennen maar het gaat allemaal goed. we hebben smorgens gym, dat vind ik wel erg leuk. lekker klimmen!!!
we kijken ook nog tv van pluk. dat is ons thema van het boeken project.
Om 3 uur komt mama. ha lekker weer naar huis. Niet dus. we dralen wat en ik wil naar huis. het is toch tijd?
dan zegt mama dat ze gaat babbelen...............hmm dat kan wel eens even duren dus. ze hebben een bespreking. een evaluatie gesprek.
het gaat allemaal goed met mij. ik kan goed meedoen met de klas. in het begin vond ik het erg moeilijk om op een stoel in de kring te blijven zitten. dat gaat nu best goed. ik ben pas ook van mijn stoel gekukeld. daar schrokken de kinderen in de klas van maar ik stond weer op en ben gaan zitten alsof er niks aan de hand was. ik plak en knip en doe lekker mee. met gym klim ik zonder vrees tot de top. als juf piano speelt ga ik graag even kijken. in het begin ging ik haar even helpen door hier en daar wat tonen aan te slaan, maar ze heeft goed opgelet hoe ik het doe en nu kan ze het ook alleen!!!
na de grote vakantie mag ik naar groep 3. toch dus.
ik ga logopedie krijgen. maar mama wil eerst met de logopersoon babbelen.
juf marijke is erg trots op me en ziet me groeien.
erwordt ook nog wat over spraakcomputers gebabbeld maar dat is voor later.
ik krijg elke dag nog een maatje en dat is erg gezellig. een klasgenootje helpt me dan met dingen en stuurt me hier en daar wat bij.
het was allemaal positief in de bespreking.
mama is erg blij dat alles zo goed gaat. ik ook !!!
twee juffen hebben met mij gepuzzeld toen mama aan het babbelen was, heel gezellig!
dus scholen in de buurt lekker puh!! ik kan het wel!!!!!en goed ook!
thuis heb ik mijn wieldop op de buggy gezet, veel mooier zo , toch?

Geen opmerkingen: