18 maart 2008

juffies en pokkejong





het is nog steeds erg gezellig op school. soms vindt ik het leuker als andere keren, maar dat is volkomen normaal zegt mama. op de fotoos zie je mij met mijn twee juffies. de zieke juffie is gelukkig weer terug. ik ga nog steeds dinsdag middag en donderdagmiddag en alle ochtenden. op dinsdag en donderdag eet ik ook op school. dwz ik neem een trommeltje mee waar mama wat eten in heeft gedaan. ik eet daaruit meestal alleen mijn koek op. de rest is jammer maar helaas, pindakaas. eten doe ik nog steeds niet voldoende . drinken ook vaak niet. maar daarom zit er ook nog een lifeline in mijn buik en komt alles weer goed.
ik heb mooie paaswerkjes op school gemaakt. geborduurd , geplakt en gekleurd. ik heb ook zelf geborduurd.
er heersen waterpokken op school. in de klas. ik heb nog geen bultjes of vlekjes, maar dat kan nog twee weken duren. hopelijk sla ik deze ronde over.

Geen opmerkingen: