22 april 2008

alweer ziek...............

maandag voelde ik me heel rot. ik was ook erg warm. mama had wat paracetamol gegeven om de koorts te dempen. dat hielp wel , maar de koorts kwam steeds terug. ik heb maandag heel veel geslapen. bijna de hele dag. ik ben uiteraard niet met de taxibuszzz geweest. dinsdag al niet beter, slapen paracetamol slapen koorts slapen . het is wel een geluk dat ik mij mickey heb. want nu kan mama er wel voor zorgen dat mijn vochtgedoe goed blijft!!!en ik niet uitdroog enzo want ik weiger alles. ik wil niets eten of drinken. ik slaap en klaag en anwoord op de vraag dat mijn oren weer pijn doen.wat als de paracetamol het niet doet. mama belt de dokter. we mogen vanmiddag om een uurtje of 4 langskomen,
de wachtkamer is best vol. ik voel me slecht en laat dat ook duidelijk merken aan iedereen die daar zit. he spreekuur loopt iets uit. de dok zegt tegen mama als we aan de beurt zijn dat we maar niet meer moeten langskomen...................................hij zegt nog iets maar dat versta ik niet zo goed. maar mama ziet er tevreden uit dus het zal wel goed zijn. we krijgen een kuurtje mee en staan binnen 3 minuten weer buiten

Geen opmerkingen: