20 april 2008

ketchup!?

mijn tand zit los en ik vindt dat helemaal niet erg. ik speel er welleens mee. mama zegt dat ik eraan mag trekken dat ie er dan uit gaat en dat ik een nieuwe krijg. die nieuwe is er al. twee zelfs.
we gaan naar mc donalds. frietjes eten, en kip. lekker en nog leuker met de deur spelen!!!!!!!!!!!!
we lopen er naar toe het is erg lekker weer. onderweg kijken we autoos en karretjes. leuk. bij mcd krijg ik een happymeal en ijs. boeiend wil ik niet ik wil spelen. eerst frietjes eten zegt mama. ik kiep mijn zakje om en graai en knijp boos in mijn friet. ik wil spelen.
als je friet op is mag je spelen. zegt mama . duidleijke taal. kip hoeft niet, die mag onderweg. ok.
ik begin friiet te eten en prop er drie in mijn mond. duer deur deur. ik kauw de friet. deur deur. ik kan de deur niet zien vanaf mijn bankje maar ik hoor hem wel. ik stop nog wat friet in mijn mond. kauw kauw. eh wat is dat. mama ziet dat mijn mond rood is. ik mag de friet uitspugen. de friet is gekauwd en rood. ketchup?
nee , mijn tand is er uit. mama laat me de tand zien. ja en. een tand eruit mag ik nu met de deur spelen.............................dat die tand eruit ging wist ik wel dat was me al verteld. ik schrik er niet van en het boeit ook niet. ik ga lekker met de deur spelen.
ik lig spring gil en fladder. ik heb lol en zo. als mama het genoeg vindt klim ik ZELF in de wagen. ik ga zelf zitten dus en help mama met het vastmaken van de safety belts. mama valt bijna om van verbazing. en prijst me de hemel in. dat het heel knap is dat ik in deze situatie zo goed luister dat ik zelf in de wagen ga zitten. dat ik er niet ingetild hoef te worden....wow. we gaan naar appie nog ff sjippies halen ,en sjokomelk voor naar school. bij appie mag ik ook nog heel fijn met de lift spelen. fotoos wil blogger nu ff niet laden mar komen snel..

Geen opmerkingen: