18 april 2008

jumbo

vrijdag moesten we eerst wachten op de post, de rode bus en daarna zouden we naar de speeltuin gaan. wat duurt wachten lang..................hij kwam pas om drie uur. maar mama zei dat het heel belngrijk was dus .....ik sprong uiteraard in de postbestelbus toen hij eindelijk kwam. het was niet onze gebruikelijke bezorger, maar deze dame was ook erg aardig en ze vondt het wel ok dat ik eens fijn achter het stuur kroop. jammer dat ze weer aan het werk moest. nu gingen wij op pad, lopend, zonder wagen....ik mocht de weg wijzen. nee mama ik wil niet naar de speeltuin, ik liep de toeristische route naar de jumbo. halverwege had mama het in de gaten. en vroeg mij of ik naar de jumbo ging. BABA dus. ik heb daar heerlijk met de deuren gespeeld. en het was best druk zo op vrijdag een uurtje of 4, maar het was wel heel leuk. na een dik half uur mensen in de weg lopen , een paar karretjes tegen mijn toet aan gehad vondt mama het wel welletjes. en kondigde ze aan dat we bijna naar huis gingen. iets later zei ze dat we NU gingen en ik pakte haar hand en liep gezellig mee. zonder piepje of protest. het was leuk geweest en nu naar huis, tijd voor kip. (mama is aangenaam verast dat ik zo netjes meega)

Geen opmerkingen: