27 april 2008

ballorig


vandaag gingen we met de trein naar roosendaal. zomaar een dagje op stap naar ballorig.
bij de trein aangekomen was papa er ook en ik moest even huilen want trein+papa is vaak ziekenhuis of andere enge zaken. maar gelukkig stapten we in roosendaal uit .......beetje vreemde omgeving want meestal rijd de trein voor mij naar rotterdam. op het station was een glazen lift die ik wel mooi vondt. we gingen lopen naar ballorig....2.6 km volgens de routebeschrijving. dus goed te doen. onderweg dook mama nog ff een portiekje in om medicijn in mijn mickey te spuiten en een hoeveelheid water, het was ook best warm vandaag. ik wou een grap maken en maakte stiekum tussen twee spuiten de slang los. mama had het niet in de gaten en spoot een spuit leeg en ik had dus een natte trui. dat vondt ik niet echt gezellig, maar met het zonnentje droogde het snel genoeg. we liepen verder richting ballorig en kwamen bij de rosada factory outlet. daar hebben we wat gegeten. er was geen mac en de restaurantjes waren mega druk. dan maar de frietkraam. wachten vindt ik verschrikelijk en het moest toch wel leuk worden vandaag. ze hadden geen kipkorn, die eet ik heel graag. maar met een frikandel of twee was ik ook tevreden.
verder naar ballorig.
het zag er wel groot en ook leuk uit. maar ik wilde eigenlijk het liefst gelijk weer naar buiten. het koste wat overeedingskracht om mij toch binnen te laten blijven. maar dat was eigenlijk heel logies want er stond een auto met open deuren buiten, en dat vondt ik interesanter dan al die balllenbakken en glijbanen. maar ok ik gaf toe en heb heerlijk gespeeld. er waren autoos die kinden rijden. en dat heb ik dus ook gedaan. ook ben ik van de glijbaan geweest. en in de klimbaan. het restaurant wilde ik ook graag eens van de andere kant bekijken. binnen de klapdeurtjes maar dat mocht dus niet.
met de trein gingen we weer naar huis. ik was erg moe. maar ik had toch nog genoeg energie voor wat kattekwaad en gooide mijn pet van de koningsbrug het water in. ik vondt dat reuzegrappig. we hebben er nog een tijdje naar staan kijken.
thuisgekomen moest ik nog steeds lachen bij het idee van mijn pet in het water.

Geen opmerkingen: