05 april 2008

superknap







we gingen naar macdonalds , met de bus want het was koud en het begon ook nog eens te regenen en de bus vindt ik leuk. op de mortiereboulevard heb ik met alle schuifdeuren gespeeld. ik heb bij mediamarkt tv's gekeken. en als klapper op de vuurpijl heb ik bij mac gegeten. ik ben voor het eerst uit de stoel geweest. en ik heb het heel knap gedaan. mama heeft me een medaiile gegeven omdat ik het zo goed deed. ik ben netjes blijven zitten en heb gegeten. daarna heb ik heel knap geholpen met alles op het dienblad te zetten toen mama dat zei want daarna mocht k met de deuren spelen. ik heb heel fijn gespeeld en heb flink gefladderd en gegild. ook ben ik lekker op de grond gaan liggen om de deuren van een andere kant te bekijken, en ben na het spelen zonde scene te trappen weer in de wagen gaan zitten. we zijn langs de kinderboerderij teruggelopen.

Geen opmerkingen: