24 juni 2008

chokolade

op school heb ik in de pauze mijn hele beker leeggedronken, juf P had me flink aangemoedigd. ze heeft iets verzonnen dat erg goed helpt. daarom had ik laatst ook mijn hele halve broodje opgegeten.
vandaag at ik niks.
smiddags na schooltijd wou ik verassend niet naar minatuur. maar naar appie. gelukkig moest mama geen boodxhappen doen en heb ik lekker met de lift geklierd. daarna naar de aldi met de roltrap. maar dat mocht ineens niet meer van mama. omdat ik mijn hand op de wielen van de wagen deed en mama bang is dat mijn vingers tussen de roltrap komen. ik wou toen graag de aldi in. ik mocht mijn favo choccies kopen. mama zogt ze in het rek. en zocht en zocht maar zag ze niet. ze bood me toen een alternatief aan. ik moest erg lachen . dommem mama en wees toen de chocolaatjes aan die nu onder in het rek stonden ipv bovenin. weer een slimme aktie van superkai.
mama had ook knabbelwortels gekocht. want het was al laat en etenstijd. mama vondt het heel knap dat ik een wortel aanpakte en het in mijn mond deed om te proeven. ik heb het niet opgegeten , maar was wel nieuwsgierig naar waar mama op kauwde.

Geen opmerkingen: