27 juni 2008

shake it



ik klapper al twee dagen met deuren. heel hard BANG dicht en nog eens en nog eens. ik voel me niet goed. ik ben wat verkouden en mama denkt dat het daar door komt. ik heb dit vaker gedaan met keukenkastjes. de onderste deurtjes zijn uit de keuken kastjes om dat merendeel kapot waren gebangd. ik kan er niks aan doen het MOET gewoon. BANG. ik krijg hiermee wat grip op de werkelijkheid. gister en eergiste wild ik dan ook niet naar miniatuur walcheren. ik wilde wel wandelen woensdag en we kochten kip bj de hema ik wilde ze wel kopen maar niet eten,.. we zijn heerliji met de paardetram geweest. daar heb ik van genoten. ik had zelf aan mama gevraagd of we mee konden toen we erlands liepen. ik gaf eerst aand at ik wilde kijken en toen sloeg ik met mijn hand op de bank. daar wil ik zitten. hoera het mocht. ik ging uit mijn wagen heb heb heel goed geluisterd en ben netjes op de bank gaan zitten. er even afgegaan toen mama en de paardedame mijn wagentje op debok zetten. maar mama zei blijf even bij mij staan en ik heb dat ook gedaan. midden op de markt. we zijn toen samen op een bankje gaan zitten. rijden maar . ik was heel stil en heb gekeken naar alles wat er te zien was. toen het ritje klaar was moest mijn wagen worden uitgevouwen. ik heb toen ook weer netjes naast mama gestaan. mama was heel trots dat ik zo netjes luisterde. we zijn erna naar appie geweest. niet m boodschappen te doen maar om met de lift te spelen.leuk. bij de aldi nog geroltrapd. en toch nog even bij miniatuur maar ik wilde niet lang blijven en ging weer in mijn wagentje zitten nadat ik mama gebaarde dat ik bij de schouwburg liever met de deuren ging spelen dan hier in miniatuur te chillen. ik heb nog even bij de deuren gespeeld en erna een ijsje gescoord. nu naar huis het is al bijna 6 uur. donderdag was juf marijke jarig. LOLLLLIIIEEES.
hoera! het was leuk op school. na school wou ik even nks thuis gewoon lekker zitten. om half vijf toch maar wel graag gaan wandelen. we gingen naar de jumbo , choccie halen voor de stiekume jarigerd ;P
ik was erg moe en viel vlak na avondeten in slaap ik had een kipcorn op. snachts begon ik ineens hard te huilen. ik voelde me echt niet goed. mama nam me mee naar bed. en ik begon al snel daarna te schudden en te beven en te klapperen met mijn tanden en ook te iammeren. heel erg eng was dat. ik kon niet stoppen. mama kon niet meer doen dan me vasthouden en ze probeerde me met aaien en zachte woordjes te troosten. ik stopte met het klaaglijk geluid, maar bibberde en zo nog een poosje door. ook het klappertanden stopte niet. het voelde aan als meer als een uur. mama denkt dat het daarom een kwartier was. ze durfde niet meer te slapen maar viel uiteindelijk toch in slaap. smorgens was ik erg moe. heel erg moe. ik ben wel naar school gegaan. mama heeft dok rdam neurologie gebeld. en de assistente zei dat de doc zou terugbellen..............ze heeft de hele ochtend met telefoon rondgelopen om maar het telefoontje niet te missen. ..toen ze me ging ophalen van school belde ze terug. klinkt als epi. ik krijg noodmedicijn,. de dok stelde veel vragen .....schuimen tijd wat hoelang....mijn dagelijks medicijn is ook weer verhoogd. ik mag niet zwemmen zonder begeleiding en dat soort dingen....nou ja dat deeed ik toch al niet...
Ik klapper nog steeds met de deuren...ik ben nog niet fit. smiddags na het afscheid van juf petra die jammer genoeg weg gaat van mijn school zijn we nog naar mac geweest. ik wilde niks eten en dat hoefde vandaag ook niet. ik heb wel een happy meal gekregen. en lekker met de deuren gespeeld. onderweg naar huis vroeg ik nog om ijs en heb er een paar hapjes van genomen..voordat ik het weggooide..
nu mama erover terugdenkt herinnert ze zich dat ze al eerder tegen de dok had gezegd dat ik soms even in mijn slaap "schud"zouden dat ook kleine aanvalletjes geweest zijn?

Geen opmerkingen: