14 augustus 2008

regen en beloofd is beloofd





mama had een plan. we zouden lekker naar bambini gaan. met de fiets. mama had mij de folder al laten zien. eerst eten en teletubies kijken en dan smidags naar bambini. we zaten al bijna op de fiets toen het begon te regenen. omdat vlissingen toch al gauw een uurtje bakfietsen is en ik ook niet echt dol ben op regen zijn we maar even terug naar binnen gegaan. ff wachten tot de bui zou overwaaien. en dat deed ie, om plaats te maken voor een tweede toen we weer bijna op de fiets zaten en nog eens gebeurde dat. inmiddels was het bijna 3 uur. mama had niet zo veel trek om nu nog naar bambini tegaan en ze kwam met alternatief plan, het treintje en macdonalds. allebij in middelburg en dus makkelijker omkeerbaar in geval van zware bui. ik moest daar heel erg van huilen en ging hevig op zoek , onder de bank in de kast,...waar is ie nou....mama snapte wat ik zocht en pakte de folder van bambini. ik stopte met huilen en wilde nu wel naar de fiets ,...want immers beloofd is beloofd! we gingen fietsen en het ging gelukkig niet regenen. mensen onderweg vroegen(weer) of ik jarig was, bloemen op de fiets. mama antwoorde weer dat elke dag feest is. ik moet wel toegeven dat de fiets erg vrolijk is en het ook een feestje is als we er mee gaan rijden. want we gaan dan altijd leuke dingen doen. bij bambini aangekomen zagen we erg veel autoos staan dat is wel minder want ik ben niet echt dol op druk. ik heb wel even wat rondgerend, en schrok hier en daar wat van andere rennnende kinderen . ik ben een paar keer van de hoge glijbaan geweest en heb ook lekker met ballen gegooid. en even gerelaxed in de bios op een kussen. ook heb ik helemaal zelf een ijs gemaakt. ik ben met de deuren gaan spelen en bleef er een beetje bij hangen bij de deuren. ik vondt het eigenlijk te druk. we zijn niet heel lang gebleven, dat doen we een andere keer als het niet zo druk is.

Geen opmerkingen: