16 augustus 2008

zwierlantijn








aagtekerke is nog best ver op de fiets, maar we hebben het toch gehaald. met de bakfiets naar duinoord. want daar, had mama gelezen, hebben ze een leuk indoor speelparadijs. en leuk dat het was. eerst heb ik wat rondgelopen en de boel goed bekeken. ik heb er heerlijk gespeeld. heel hoog geklomen in de uitkijktoren en ook fijn van de hoge glijbaan naar beneden. het was helemaal niet druk. over touwen geklomen en een skelet gezien. van de rodelbaan gegaan. dolle pret. het was op een camping en er was ook een frituur. waar we lekker ijs hebben gehaald. ik heb daar nog een poosje met de deuren gespeeld en dat vonden ze helemaal niet erg. het mocht gewoon! ik rende er door en terug en erdoor en terug en ging oo nog eens lekker ervoor liggen zodat ik het goed zien kon. er reden autoos voorbij met caravans. die trokken uiteraard mijn aandacht...autoos met karren. ik heb er fijn achteraangerend. en daarna weer met de deuren gespeeld en weer terug naar de glijbaan.en weer naar de deuren. om 4 uur met nog een lkker ijsje zijn we terug gefietst. gelukkig duurde d terug weg korter dan heen. magisch is dat! mama had volgens mij ook wat harder gefietst!! ik was wel erg moe hoor en mama ook wel.

Geen opmerkingen: