01 september 2008

den haag







Zaterdag naar miniatuur walcheren geweest.en daarna met de trein naar
rdam .Op het station rotterdam stond een echte stoomtrein.
ik heb geslapen in het ronaldmcdonaldhuis. En knakworst gegeten,
lekker! Smorgens at ik een eierkoek. Ik begin eten weer lekker te
vinden...vandaag gaan we naar denhaag, jammergenoeg loop ik mijn zus
mis..daarom gingen we in de eerste plaats naar den haag. maar omdat het een laatste moment beslissing was van mama en we niet goed gepland hadden ging het dus mis. we willen met de tram naar scheveningen, maar mijn wagen past niet in de tram en het is vreselijk druk. ik moet huilen dus besluit mama te lopen naar scheveningen.....wandelen vindt ik leuker als in die drukke tram tegen billen aankijken! We gaan naar
sealife..ik vindt er niks aan. Ik moet erg huilen..mama vraagt een
medewerker de snelste weg naar buiten. De man ziet mijn paniek en we
mogen met de goederenlift naar beneden naar buiten...we rijden een r ondrit over de boulevard van scheveningen, dat vindt ik wel erg leuk. er is ook een zilveren standbeeld die gek piept. dat vondt ik ook wel boeiend. we gaan naar de het station denhaag daar zijn veel
treinen en ik ben heel gelukkig dat ik hier uren mag rondkijken,
veeeeel beter dan sealife. We slapen vannacht in het ziekenhuis..


Geen opmerkingen: