07 maart 2009

c c g g a a g f f e e d d c g g f f e e d

ik typ dit al meer als een week herhaaldelijk. mama dacht eerst dat het gewoon een rijtje letters was. het is een hele lange rij met een patroon erin. de titel van dit blogje is maar een gedeelte, c c g g a a g f f e e d d c g g f f e e d , het gaat nog veel verder. ik had mijn hele magnetische bord voltgestempeld. en mijn jtalk spraakprogramma op de computer heb ik het ook vaak laten zeggen deze week. vandaag begon ik het ook hardop te spellen in letterklanken. dat was best een uitdaging want ik kan de g niet zeggen en gebruik inplaats daarvan een bromgeluid. en de f doe ik als een soort fluitgeluidje. anyway mama dacht eerst dus gewoon een rijtje wat ik mooi vond maar ik doe het al meer als een week, steeds dezelfde combinatie en dan een hele bladzij vol. lees je dit op koekai .b blogspot.com klik dan deze link en je ziet wat ik typ... C-C-G-G-A-A-G-F-F-E-E-D-D-C-G-G-F-F-E-E-D-G-G-F-F-. E-E-D-C-C-G-G-A-A-G-F-F-E-E-D-D-C. Ĉ-B-A-G-F-E-D-C-G-A-A-B-B-Ĉ-Ĉ-Ĉ-B-A-G-G-F-E-Ĉ

Geen opmerkingen: