20 februari 2010

de theorie van de volle emmer

een tijdje terug ging het erg niet goed met mij. heel erg veel fustratie en ik heb mezelf erg veel gebeten. ik was helemaal uit mijn dak , voor een behoorlijke periode. waarom precies is eenr raadsel. mama heeft wel een theorie die best annemelijk klinkt. ik krijg heel heel veel informatie binnen. en ben erg nieuwsgierig aangelegd en dat brengt ook weer info binnen. ik leer op school en ik ben thuis ook heel leergierig. dat is een berg informatie. mijn autisme zorgt ervoor dat ik de informatie niet zo verwerk als iedereen. anders dus. als je het ziet als een enorme stroom input die niet correct verwerkt word dan slaat de boel op tilt en heeft een pauze nodig om alle informatie te verwerken. nu ik uit die pauze periode ben praat ik erg veel meer. ik vindt het ook leuk en probeer nieuwe woorden. steeds meer. het gaat nu goed met mij . ok ik heb nog wel mijn momenten van fustratie maar die hebben nu een begin en wat nog fijner is een eind!! mama is een filmpje aan het monteren van van mijn spraak momenten en dat zal binnen kort hier op mijn blog staan.

Geen opmerkingen: