15 februari 2010

school

zondag avond vroeg ik een paar keer s c h o ol? ik spelde het en keek naar mama. ja zei ze morgen gaan we nar school. ik moest daar wat van mopperen want ik had niet echt zin, of beter gezegd helemaal geen zin in school. ik antwoorde s c h o o l boos. ik kan erg goed boos zeggen. dat heb ik gelleerd van thomas de trein. die is regelmatig boos. vooral de dikke controleur die boos wordt als de treinen door hun eigenwijze gedrag weer eens voor verwaring en vertaging zorgen.
na een nachtje onrustig slapen was het tijd.ik bleef nog evenslapen terwijl mama koffie maakte. wonderlijk werte ik fijn mee en heb zonder noemenswaardig protest aangekleed en mijn sondevoeding laten inpuiten. schoenen aan muts open klaar voor de bus en een nieuwe schooldag. in de bus bedenk ik alvast ondeugende apensreken die ik kan uithalen met de juf

Geen opmerkingen: