30 augustus 2010

de vakantie




de vakantie is tot nu toe best hectisch geweest maar wel erg leuk. er is weinig tijd om te bloggen wegens drukke agenda vol met leuk dingen en hier en daar ook erg erg moe van de leuke dingen. ik heb bv voor het eerst mijn oma gezien die helemaal uit amerika was gekomen.
ik heb veel veel heel veel treinen gezien. ( daar wordt ik blij van)
ik ben naar het wonder mooie denhaag geweest en heb daar een kopje thee bij mijn grote zus gedronken.
ik ben naar het strand geweest. ik heb zelf films gemaakt van treinen en andere interessante dingen.
ik ga volgende week op safari. en binnenkort ga ik ( dankzij mij oma ) dolfijn zwemmen.
dit is even een korte samenvatting. de uitgebreide versie komt de komende week hier te staan.

2 opmerkingen:

e.h. zei

you tell 'em sweetie. that was the best time of my life, too.
love you and mom and dad

e.h. zei

i saw dolphins in the ocean in New Jersey today. they are beautiful. you are going to love them.