03 augustus 2010

kzit op de boot



na een paar keer in goes de stoomtrein bekenen te hebben wilde ik vandaag gewoon op station middelburg chillen. lekker zitten treintjes kijken en als er dan een komt word ik helemaal blij. na een paar treinen zijn we erzelf opgestapt omdat mama het briljante idee kreeg om naar de afslag in breskens te gaan. leuk! met de trein dus en daarna de boot. even lopen en voila dan zouden we er moeten zijn was het niert dat mama er nog nooit geweest was en geen idee had van hoe het eruit zou zien. we belanden na een lange wandeling op een camping met gelukkig een wc en een supermarktje. er was een speeltuin. klein maar ik heb wel even fijn gespeeld. het was een erg grote camping met een erg kleine speeltuin en mama was verbaasd dat hier het schoolreisje heen was want een hele klas kan niet echt in een kleine speeltuin als deze. maar denkende dat het de afslag was hebben we niet verder gezocht naar de werkelijke afslag. ik heb nog wat in een telefooncel gespeeld. wat ik herondekt heb als erg leuk. het was al later gewordden en ik werd behoorlijk moe. dus was het tijd om terug richting boot te gaan we kwamen aan een andere kant van de camping uit en omdat het best een pittig stukje lopen was gingen we maar bij de bushalte wachten op de bus. na een half uur kwam er een. maar deze ging richting sluis. en daar wilden wij dus net niet naar toe. maar de buschaufeur vertelde mama dat de boot achter de dijk lag. vlak achter de bushalte. lol hebben we een half uur gewacht en nou was de boot zo dicht bij. en inderdaad we staken de dijk over en zagen de boot liggen die toevallig net aan kwam. lekker slim weer. maar toch al met al een leuke dag gehad. en we gaan nog een keer terug om naar de echte afslag te gaan.

1 opmerking:

e.h. zei

love ya, sweetie...
oma