13 maart 2011

vakantie voorbij






de vakantie is inmiddels voorbij. het was heerlijk alhoewel ik elke dag liet overschaduwen door school . ik bleef vragen en vragen. omdat ik het zo fijn vond om nee te horen. nee niet school. niet juf niet klas. elk haf uur minstens ging ik weer vragen. mama is nu bezig met meer regelmaat in mijn dag te brengen door meer dingen aan tijd te koppelen. bv we lezen om twee uur een boek. mama maakt eerst thee en dan gaat ze voorlezen. dat vind ik heel gezellig. en zo worden dingenm wat voorspelbaarder en krijg ik routine en regelmaat in de dag. we hopen dat ik er goed op reageer. mama wou ook dat ik elke dag in de vakantie even naar buiten zou gaan. al is het maar even. zoals even in de tuin. even naar appie kinderboerderij eendjes voeren wat dan ook. daar is niet zo veel van terecht gekomen. ik heb de appie en de tuin wel gedaan maar ik wil zo erg niet. mama wilde ook naar het station treinen kijken maar ik (heel gek op treinen) wil niet naar buiten. inmiddels is de schuur aangepast en zijn we klaar voor de levering van de driewieltandem. mama hoopt dat ik dan wel zin heb om erop uit te gaan. we zullen zien!
we hebben taart gemaakt in de vakantie. ik maak graag taart voor kai. lekker!chocolade cakes. mama vraagt wil je taart maken voor oma...NEE taart voor mama...NEE taart voor papa...NEE taart voor kai...JAAAAAAA
ok taart voor mij. yum. donderdag ben ik naar school geweest. niet echt school maar vakantie opvang. we zouden naar het klokuus gaan. dat liep niet helemaal als gepland. het was erg druk bij het klokhuis en er was geen plek voor ons groepje . (LANG VERHAAL)dat niet echt groot was. we zijn in onze bus gaan eten. en iedereen was van slag. toen ik thuis kwam was ik zo van streek dat ik mezelf gebeten heb, en een flinke blauwe plek ervan overgehouden heb. gegild gehuild en vanalles wat. zoveel dat mama erg pissig werd en een email schreef naar het klokuus. we kregen een email terug en heel vriendelijk mogen we een keer op de kosten van klokuus terugkomen om fijn te spelen!!!!!!dat is fijn. want het klokuus is een erg leuke plek om te spelen.

1 opmerking:

e.h. zei

i love chocolate cake. that's my favorite. you can make chocolate cake for me any time at all.YES, YES,YES....i'm sorry your trip got ruined, but you must NEVER, EVER, EVER bite yourself. that will hurt you and mom and dad and me all love you too much to let you hurt yourself...the rest of your family in america loves you too.....
grandma....