13 april 2011

OEAAAAAAAAA



we zijn nu allemaal erg gefocused op mijn geluid. dat vind ik wel eens lastig. vooral om dat er dan wat meer van mij ge-eist wordt. thuis roep ik nogal eens oeE als ik wil dat mama iets voor mij doet. dat word niet meer beloond met de reactie die ik wil en ik moet eerst mama zeggen . dat vergeet ik wel eens maar het gaat steeds vaker goed. als ik mama help zeg komt mama me direct helpen. dat is fijn. als ik oeE zeg krijg ik als reactie zo heet ik niet zeg maar mama. dat doe ik dan maar snel en hoplakee daar krijg ik wel de gewenste reaktie. dus allemaal simpler om gelijk mama te zeggen. butien heb ik er wat meer moeite mee maar het komt toch op gang en ik zeg zachtjes nee en knik ja. soms zeg ik ja. vandaag woensdag mini mundi dag. altijd leuk. MEH is nee. en MEH ik wil niet mee met het treintje. en MEH ik wil geen pringles. ik wil wel bij blof kijken en ik wil ook zien hoe het treintje door het park rijd. dat vind ik leuk. het is leuk in het park en ik zit heerlijk in de zon. na het park gaan we naar de mac. dat is iets wat ik erg leuk vind. wat ik minder leuk vind is dat er vaak een lange rij staat. daar word ik onrustig van. ik sta fijn voorin de rij te kijken hoe de dame van mac alle etenswaar op dienbladjes plaatst. als wij eindelijk aan de beurt zijn vraagt de dame vriendelijk wat ik wil hebben. ik die het wachten meer dan zat ben laat mijn ongenoegen blijken door luid ooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa te roepen. wat de mevrouw van mac gelukkig niet vind. ze heeft me al vaker zien rondfladderen en weet indertussen dat ik anders reageren kan dan gebruikelijk. wat dan wel weer mooi is is dat ik erg luid mijn stem buiten durf te gebruiken. mama doet de bestelling en we gaan lekker eten. we fietesen later naar huis.

1 opmerking:

e.h. zei

you just keep on talking and don't ever stop.....
i love you so much!!!!!
grandma...