12 mei 2011

veere




het is vakantie en ik wil liever niet naar buiten. binnen is het fijn. de tuin vind ik ook leuk. toch wil mama graag dat ik naar buiten gaan en dus gaan we met de fiets naar veere. een ijsje eten. als ik eenmaal buiten ben gaat het wel en vind ik het ook leuk. het is de overgang van lekker veilig thuis naar de onberekenbare wereld daarbutien die ik moeilijk vind. het is heerlijk weer. we fietsen in de zon. in veere is het best druk. er is een markt ofzo. er zijn veel toeristen. we parkeren de fiets vlak bij de markt en gaan lopen naar het haventje. daar kopen we een ijsje. ik ga lekker zitten met mama op een stoepje en we kijken naar de bootjes terwijl ik mijn ijsje eet. als mijn ijsje op is wil ik nog wel even blijven zitten en ik lig op de grond, daar speel ik met zand dat tussen de tegels ligt. ik krijg er erg vieze handen van maar dat geeft niets vind mama. er is veel te zien. bootjes varen af en aan. mensen lopen te slenteren langs de kade. ik heb niet veel last van de drukte gelukkig.

1 opmerking:

e.h. zei

that sounds like a lot of fun, we will have to go there next time i visit you. i love you very, very much, you are my sweet Angel Face.
Grandma.
p.s. there will be a surprise for you in a couple weeks, i think you will like it. i know mommy and daddy will like it!!