18 mei 2011

dokters

het was woensdag tijd om de dokter te bezoeken. niet omdat er iets aan de hand was , maar een controle bezoekje. omdat ik niet graag met de bus ga zijn we fijn op de fiets gegaan. papa was er ook maar die was met de bus gekomen. dat is handig als papa er dan is want ik gil en huil meestal zo hard dat mama niet met de dokter praten kan. ik ben nu 1meter 40 en mijn gewicht hou ik voor mezelf maar het is iets aan de veelige kant. maar dat komt dan door de medicijnen die ik slik. we hebben een lijstje gemaakt met de dietiste en de conclusie is , dat ik niet te veel eet. ik moet meer bewegen. gelukkig is het beter weer en schijnt de zon regelmatig. daar word ik wat actiever van. dus we doen ons best. om te laten zien dat ik echt mijn best doe heb ik een stukje naar huis gefietst. het is lastig om op de tandem samen te trappen , want je moet dan precies je tempo aan elkaar aanpassen en dat werkt niet altijd goed. dus trappen we maar om de beurt.dat is ook leuk.

1 opmerking:

e.h. zei

Awesome!!!That is one heck of a bike, I love it. you are right, it is also great exercise. Keep up the biking. Also keep talking!!
I love you very much, Angel Face.
Grandma