16 augustus 2011

eends






de eendjes uit de vorige post zijn niet de enige eenden die ik blij maak met een lekkere broodmaaltijd. er zit nog een kudde eenden wat dichterbij. daar lopen ook regelmatig naar toe. vooral als ik niet naar buiten wil. dan maakt mama het kleiner de wandeling. ik vind de overgang binnen buiten lastig en het veroorzaakt nogal wat stress. dus dan verzint mama dat we naar de eendjes gaan en als het brood op is mag ik weer naar huis. of een andere mogelijkheid is is dat we naar de brievenbus gaan om een brief te posten., en daarna mag ik weer naar huis. toen mama een keer zei dat we naar de eendjes vlak bij de post gingen leek het mij handig om het brood dan maar in de brievenbus te doen. dan zou de postbode de boterhammen wel bij de eendjes bezorgen. dat vond mama een minder goed plan en we zijn toen toch maar naar de eendjes gelopen. die niet erg enthousiast reageerden op mijn bezoek.
anyway als dan eenmaal "het klusje" hebben gedaan dan mag ik weer naar huis, maar dan ben ik al buiten en vind het buiten zijn eigenlijk best wel leuk en wil 9 van de 10 keer wel buiten spelen. of naar de speeltuin. naar de paardetram of fijn vogels jagen op de markt.

Geen opmerkingen: