15 augustus 2011

kai

in de vakantie wandel ik veel. en kom dan wel eens voor mij opmerkelijke dingen tegen. zo zag ik een nummerbord met mijn naam. erg interessant! ik kwam ook een hond tegen die kai heet. ik durfde hem niet direct te aaien. maar de mevrouw bleef staan zodat ik uitgebreid kennis kon maken met kai de hond.
ik vind honden erg leuk. ik ben er wel wat bang voor . zeker als e veel bewegen. de staart durf ik dan wel een beetje te aaien. maar de voorkant vind ik wat te spannend.
ook eendjes voeren is wel leuk. ik gooi gooial het broood in het water en heb de grootste lol als ik de eenden er naar toe zie gaan. op de zelfde route staat een grote rode houten trein. daar wil ik altijd wel even inzitten. de trein rijd niet. maar is wel rood en groot net als james de trein.

Geen opmerkingen: