28 september 2011

dansles





deze week zou de derde dansles zijn of was het de vierde?? het doet er niet zo toe want ik ga niet meer. het is een beetje te veel. het begon heel leuk en ik had het erg naar mijn zin maar toen kreeg ik in de gaten waar de radie stond en dat ik hem aan en uit kon zetten en daar heel veel reactie op kreeg. en dat was het dan,...toen zat ik vast in mijn gedrag. en dat is heel moeilijk te doorbreken. het is dan een obsessie . en dus ga ik nu niet meer dansen op dansles. we zijn wel ijn naar mini mundi gegaan en ik heb daar gedanst in een waterstraal. het was heel leuk en ik was heel nat. gelukkig was het goed weer. ik heb heel veel gelachen en de middag is heel goed verlopen. geen boze buien en heel gezellig . een dag met een gouden randje. we zijn met de fiets gegaan en je kunt op de fotoos zien dat ik het heel leuk had.

1 opmerking:

e.h. zei

Hey Angel Face,
You are really having a good time, I am so happy about that. I love you and miss you so much. I will see you and Mommy and Daddy soon.
Grandma.