23 september 2011

OVERLOAD


Ik heb nu dus die nieuwe medicatie en ik moet er nog erg aan wennen. ik raak behoorlijk over prikkeld. ik ben ook vrolijker . de pieken zijn hoger en de dalen zijn dieper. ik ben soms heel erg van slag. ik schop om me heen en gil me schor. vrijdagavond was het ook raak. om nog onbekende reden barste de bom en was ik niet stil te krijgen . ik gilde schopte krijste huilde. deed mijn vingers tussen de deur en toen opzettelijk de deur weer dicht. met die vingers er dus tussen. ik was op zoek naar druk. dar trekt me weer in balans. ik heb voor noodgevallen risperdal. maar de bedoeling is dat ik daar niet te veel van gebruik. en ook niet te vaak. omdat ik die druk bij de deur opzocht dacht mama dat het een goed idee was om holding terapie toe te passen. om me te kalmeren, en om mij te beschermen tegen mezelf. zodat ik mezelf geen pijn zou doen. nou dat pakte dus helemaal verkeerd uit. woedend werd ik ervan. bij holding word je stevig vastgehouden om te kalmeren. ik kon dat dus even niet aan en ging compleet door het lint, en door alle linten. ik heb zowat twee en half uur stevig gehuild,. ik heb heel hard op een stoel zitten wippen die toen tegen de kast aan viel waar door de tv van de kast af viel. een ketting reaktie, net als in mijn hoofd. uiteindelijk heb ik dan dus toch die risperdal gekregen. maar die werkt pas na een dik uur.
mama heeft op een gegeven moment alle lichten uitgedaan en gezegd nu gaan we slapen. en geloof het of niet ik was behoorlijk moe en ben braaf gaan slapen. de volgende ochtend besloot ik dat ik er wel spijt van had. maar op het moment dat het gebeurde kon ik er niet veel meer aan doen want het was al zo hevig en stevig ge-escalleerd. dat ik er spijt van had liet ik blijken door mama te aaien. ik had mama ook flink geschopt in mijn bui.
(achteraf bleek dat dit te maken had met verkeerde afstemming van mijn medicatie)

Geen opmerkingen: