03 oktober 2011

balletje


vandaag hoef ik niet naar school. ik heb nog steeds dat balletje in mijn neus. mama belt daarom zoals afgesproken met de huisatsenpost de huisarts voor een doorverwijzing. we kunnen pas om kwart voor vier terecht in het zieknhuis bij de kno die een neus stofzuiger heeft waarmee pijnloos het balletje verwijdert kan worden. fijn een dagje vrij. ik speel lekker maar ben me wel erg bewust van het balletje. ik wijs er telkens na waarna ik van mama een bevestiging krijg. ik vind het niet erg om naar het ziekenhuis te gaan. om drie uur heb ik er geen zin meer in. en het is erg fijn als mama het balletje op de grond ontdekt. we weten niet helemaal sejker of het het bewuste balletje is en we kijken met een lampje in mijn neus die was opgezet is aan de binnenkant. mama belt de kno in het ziekenhuis en legt uit dat we een balletje vonden op de grond. de kno wil voor de zekerheid toch even in mijn neus gluren. ik voel daar niet veel voor en omdat het ziekenhuis toch een beetje een traumatische ervaring is en het balletje niet heel gevaarlijk is besluiten we om niet te gaan en de veerwijzing open te laten staan voor het geval dat het toch nodig is. ik ben al lang blij dat het niet meer hoeft en heb er dan toch maar weer een vrije dag aan over gehouden!!

Geen opmerkingen: