15 oktober 2011

mac drive



een tijd lang was ik vaste klant bij macdonalds. ging er een tot twee keer per week lekker eten. toen kwam er een periode dat ik heel actief er niet heen wilde, totdat de taxibus op woensdagmiddag op een loos half uurtje door de macdrive reed en mama me voorzag van een happymeal. dat hield op toen de taxibus eigenaren vonden dat de taxibus daar niet voor was en er met gprs kon nagegaan worden waar de taxibus zich ophield. naar binnen bij mac wilde ik niet en dus hielden de bezoekjes weer op. omdat ik niet een helemaal een goede eter ben was dat erg jammer want de happy meals at ik wel. en was eigenlijk de enige warme maaltijd die ik at. na een hele tijd nee nee ik wil niet besloot mama vandaag met de fiets er gewoon heen te rijden en me het te vragen als we voor de mac deur stonden. daar stonden we dus.
wil je naar binnen
nee
wil je binnen en happy meal halen en meenemen
nee
wil je net als de taxibus daar rijden en een happy meal meenemen
ja
dat was dus duidelijk.
mama ging met de fiets door de macdrive. we stonden tussen wat autoos.
best grappig . de dame aan de intercom die bestellingen opneemt zei dat we beter naar binnen konden komen. mama zei dat dat beter van niet was omdat ik niet van de fiets afkon. dat kon ik natuurlijk wel maar een lange uitleg door een iontercom die hapert knarst en kraakt was niet helemaal wenselijk. dus een happymeal besteld. volgende loket betalen. en daar zat een dame die ik nog kende uit de tijd dat ik tot het macdonalds meubilair hoorde. en zonder uitleg eigenlijk begreep ze wel dat dit even zo niet anders kon. volgende loket was ik een happymeal rijker en helemaal blij. we reden naar een parkeer vak en heb heel goed gegeten.

Geen opmerkingen: