30 oktober 2011

big strong henry

ik wacht en wacht en wacht en wacht en wacht en wacht.....ik wil eigenlijk het liefst naar buiten blijven kijken. zondag geen post wil ik niet horen en het uitleggen is aan mij niet besteed, daar raak ik alleen maar gefustreerd van.
samen met mama wacht ik op de post. mama wacht even hard als ik. als het tijd is om kip te bakken vind ik dat geen goed plan... wat nu als de post komt en dan....als je kip bakt dan....
mama verteld dat ze best kip kan bakken en de bel kan horen. dat als erkip in de pan zit of op je bord dan kan je nog best de deur open doen voor de post....
dat is een hele geruststelling.
kip en post...het kan dus gewoon.
toch vind ik het wel een lastig idee. kip maken en toch de deur open doen.
ik vraag nog een heleboel keer voordat de kip op mijn bord ligt of het wel kan. ja hoor verzekert mama me het kan.
om het toch maar even te checken loop ik naar de gang en mep een paar keer flink tegen de bel.
ja hoor hij maakt geluid , ook als er kip in de pan zit.
wat is alles toch ingewikkeld......

Geen opmerkingen: