04 november 2011

lichtterapie

de donkere dagen. ik houd er niet zo van. ik ben in de winter minder actief en alles is op een laag pitje. de ortopedagoog adviseerde lichtterapie. dus gaan we dat proberen. na de phillips wake up light waar je heerlijk rustig mee wakker word hebben we nu via oma en amazon.com een daglicht terapie lamp. en man wat geeft dat ding een licht. in het begin ga ik er wel bij zitten omdat ie maast mijn spelcomputer staat. maar al na een paar dagen ben ik het zat , dat felle licht en ik ga er met mij rug naar toe zitten. ik wil er niet naar kijken.het is een erg fel blauw licht. niet prettig vind ik. en het moet echt op je oog vallen. je hoeft er niet in te kijken maar je oog neemt het op en het heeft iest te maken met de aanmaak vanserotine in je hersens ofzo. voor mij hoeft het niet zo. maar mama blijft proberen. goed hoor. ik blijf me omdraaien. kijken wie het het langste volhoud.

Geen opmerkingen: