13 januari 2012

mediacatie check up



vandaag moesten we naar de medicijnman. de dok waar ik mijn medicijnen krijg voorgeschreven. het ging allemaal wel ok. al had ik er niet veel zin in. papa gaat ook altijd mee naar de dok's. zodat ik in geval van geluidsoverlast in de wachtkamer kan wachten of even wandelen terwijl mama de zakelijke dingen afhandelt met de dokters.
mijn medicatie word iets aangepast omdat ik toch nog erg veel moelijke momenten heb en dat is niet nodig. ik kan dan heel erg van streek raken. het even zijn tijd nodig voordat het werkt. laten we hopen dat het alles iets makkelijker voor mij maakt. en makkelijker voor mij is tegelijkertijd uiteraard ook makkelijker voor mama. want ik kan behoorlijk dwarsliggen en helemaal over de top van streek raken........

Geen opmerkingen: