29 maart 2012


bloedprikken in het ziekenhuis is nog steeds niet gebeurd. het is erg lastig voor mij om stil te zitten terwijl ze in mij gaan zitten prikken. tel daarbij op dat ik zoals de zusters zeggen moelijk te prikken ben omdat ze erg moelijk een ader kunnen vinden. die arm, bandje om, nee toch maar niet word dan na een tijdje staren en kloppen besloten en dan word dit zelfd ritueel herhaald bij mijn andere arm. er komen meerdere witte jassen kijken of zij dan misschien wel een ader kunnen vinden. ik word daar helemaal hyper en bang van. het duurt ook zo lang voordat ze iets vinden en als ze dan iets vinden dan is het nog roeren met die naald in mijn arm om de ader te prikken. terwijl de naald al in mijn arm zit, ze hebben een tijd geleden om die zelfde reden bloed van mij vinger afgenomen. maar voor somige bloedtesten mag dat niet via je vinger. gelukkig is de test die ze willen doen niet heel erg belangrijk. dus stellen we het maar voorlopig even uit......gelukkig! ik word al helemaal bang in de gang naar het lab.

Geen opmerkingen: