31 maart 2012

trampoline

het is zoooooo heerlijk als de bmw er niet staat. ik ben dan heerlijk relaxed en kan lekker spelen. vandaag komt mijn grote broer helpen met de trampoline. we hebben een grote tramp gekocht omdat ik zo graag spring en het is erg relaxing vind ik als ik er op ga liggen en mama springt erop zodat ik op en neer met de flow meega. er is nogal kracht nodig om hem in elkaar te zetten en gelukig is mijn broer beresterk. op een moment dat mama en ramon hard aan het werk zijn grijp ik de sleutel en ga door de voordeur naar de straat . naar de bmw. hij staat er........heel fijn is dat de buurman mij heeft zien voorbijvliegen en mijn mama heeft gewaarschuwd die mij weer mee naar binnen heeft genomen. ik ging netjes mee. ik was zelf verbaasd door het hele gebeuren. ik ben weer veilig en wel in huis en de trampoline is gefixt. ik zou kunnen springen maar ik vind de tramp nog te nieuw . ik moet er eerst een tijdje aan gaan wennen. voorheen sprong ik in de speeltuin. heel vaak. maar dat ging eigenlijk steeds moelijker omdat het redelijk druk in de speeltuin kan zijn en ik daar meer en meer overprikkeld van raakte.
toen ik woensdag uit school kwam stond de bmw er weer. ik reageerde minder heftig dan voorheen. buiten dan. ik rende er niet heen en liep netjes mee naar huis. ik heb wel even mijn fustratie kreet gedaan. dat mag. en ik kan dat heel goed. sopms doet mama ook mee en dan word het grappig. dan doen we wie het hardste kan. eenmaal binnen kreeg ik het toch wel moelijk. de auto bleef stilletjes om mijn aandacht vragen. ik ben toen expres gaan koppeltje duikelen op het randje van de bank. op zo een manier dat ik heel hard op de grond val. ik probeer ook op de eettafel een koprol te doen, dan kan ik nog harder op de grond vallen. als ik pijn heb van het vallen voel ik de pijn in mij chaos door de bmw niet zo erg meer. mama voorkomt dat ik van de tafel af stuiter, sterker nog ik mag niet eens op de tafel klimmen om een koprol te soen. ik ga terug naar de bank en ga daar verder.

Geen opmerkingen: