26 december 2012

florida

kookai.blogspot.com
het huis van oma

kookai.blogspot.com
omas straat

kookai.blogspot.com
kai en de bachmann trein
we rijden met een mooie auto naar omas huis. oma heeft een mooie grote auto geuurg zadat we er allemaal inpassen. epr ongeluk nemen we de koffer van iemand ander mee. we hebben ook zoveel koffersdat die nene koffer niet echt opvalt. uiteindelijk brengen we deze koffer weer terug naar het vliegveld zodat de rechtmatige eigenaar ook zijn vakantie kan voortzetten. in omas huis ben ik dit keer niet zo ontreddert als de eerste keer. ik weet de weg en ga even fijn op mijn slaapkamer uitrusten. ik kies hier zelf voor en zonder me een dik half uur af. ik zit op mijn mooie thomas dekbed dat oma speciaal voor mij heeft neergelegd. ik voel me helemaal thuis. ik speel ook met mijn treinen en jaag de kat op. meg ziet me al aankomen en verstopt zich wijs onder omas bed. dan kan ik er niet bij. maar ik heb geduld`! uiteindelijk lukt het me om een mooie film van een boze meg te maken. ik maak veel fotoos en films. dat is mijn grote hobby. fotoos van alles wat ik zie. ook bekijk ik de fotoos die ik al eerder maakte van nummerborden. we gaan met de auto naar een mall.daar is het groot en licht. er staan kerstbomen en hangt kerstversiering en er speelt kerstmuziek. het is erg druk en ik houd het ook niet erg lang vol. na een ijsje heb ik het wel gezien en laat duidelijk horen dat ik het genoeg vindt. mama , papa en ik gaan naar buiten en we lopen naar toy's're us. dat vind ik wel leuk er is veel te zien en ik scoor een vtech ereader. met een engels gesproken verhaal. ik kan best wel wat engels , geleerd van youtube en papa die amerikaans praat. ik maak oma blij door oma te zeggen.

Geen opmerkingen: