25 september 2006

RonaldMcDonald

We gingen vandaag met de trein. Dat vond ik echt geweldig. Ik heb een gloedje hekel aan het station van middleburg. De trein is niet zo erg. Als ik er eenmaal inzit vind ik het wel leuk om door het raampje te kijken naar hoe we alles voorbij zoeven. Maar dat station.........Achter het station is een parkeerplaats waarlangs je het station op loopt. zogauw we daar waren moest ik erg huilen.
Gelukkig hoefden we niet langer dan 10 minuten op de trein te wachten. We liepen door de stad naar het Mcdonaldhuis. Even stoppen bij appie voor een happie, Inchecken (vondt ik niet leuk , in dat kleine kamertje met al die vreemde mensen) , tassen uitpakken, visticks bakken en aan tafel. Lekker. Ze hebben leuke gangen in dat huis, daar kon ik lekker doorrennen. In de huiskamer stond ook heel leuk speelgoed. De auto vondt ik wel het mooiste. Ik had niet echt veel zin om te slapen. In de slaapkamer was een hele mooi klerenkast. Mama haalde er de onderste plank uit, zodat ik veilig in kon verstoppen. Even maar. Nog even Tv kijken en dan slapen. Ik ben best moe..

Geen opmerkingen: