30 september 2006

nieuwe schoenen

Deze week had ik mijn schoenen in Rotterdam laten liggen. Waar zou ik niet weten. Hoog tijd voor nieuwe schoenen dus.
Eigenlijk had ik altijd een hekel aan nieuwe schoenen kopen. Aan nieuwe schoenen passen. Aan nieuwe schoenen hebben.

Vandaag niet. Ik heb zes schoenen gepast. En zelf ook nog geholpen naar leuke schoenen te zoeken. Ik heb zelfs nog gegiecheld bij het passen. We hebben nog even lekker door de stad gewandeld en ik heb nog een mooie houten truck bij de hema gescoord. Op de weg naar huis mocht ik mijn nieuwe schoenen aan en heb heerlijk met de schuifdeuren van de schouwburg gespeeld. Natuurlijk nog een ijsje bij het Smulhoekje en naar huis. Fijn!
Al twee nachten loopt mijn sonde apparaat niet goed door. dat telt toch al bijn als een dorst test lijkt me, (dus dat is 39 uur op eigen kracht) mama had me niets extra gegeven tot vandaag 11 uur. En ik wilde nog steeds bijna niet drinken. een paar slokjes net als altijd. Om 11 uur ging mama weer water inspuiten.

1 opmerking:

Giancarlo zei

http://made-in-italy.blogspot.com