28 september 2006

wachten op de dokter


Wachtentot het 4 uur is , dan mis de PH-metrie klaar en mag ik uit het ziekenhuis. smorgens om half 10 een EEG. eerst moest ik huilen ,... later viel ik in slaap. De neuroloog kwam ook langs en zei tegen mama en papa dat ze trots op me konden zijn omdat ik het zo goed gedaan heb. Hij dacht dat alles mis zou gaan omdat ik zo van streek en bang was. maar gister na de narcose was ik erg kalm rustig en niet meer so bang. vandaag ook. Witte jassen kunnen binnenlopen zonder dat ik meteen in paniek raak.
Om 4 uur wordt de verband van mijn voet gehaald en de sonde uit mijn neus. dat is niet fijn, maar snel over. ik mag weg. dag ziekenhuis...ik wordt er helemaal blij en vrolijk van. Ik moet lachen als we naar buiten gaan. Heel knap laat ik zien dat ik het heus wel begrijp. Ik ben serieus echt blij.
even langs burgerking, en naar de trams kijken, die zijn mooi. He mama niet zo snel , die grote vrachtwagen wil ik ook nog bekijken. ..Ok rijden maar naar de trein. ik durf best.Ik ben niet bang meer. WOW wat een mooie treinen.............................

Geen opmerkingen: