05 oktober 2006

behang


'sMorgens zijn we behang wezen kopen voor mijn kamer. hele mooie kleuren.
Een verfje was iets moeilijker , mama kon niet echt beslissen. Aan mij werd niks gevraagd. tsk.
Nic was ook mee. gezellig dat wel. Ik had ook echt wel een vrolijke bui. vinjut gek, leenbakker kwantum praxis karwei, allemaal schuifdeuren!!
Toen ook nog even boodschapjes doen. En daar zag ik een mooie auto joh! Ik heb er een truukje voor. pakken en niet meer loslaten. ;P Echt het werkt. nu issie van mij!
Thuisgekomen ging nic met mij spelen.
s'Middags ging de bel nog een keer. Tamara kwam met me spelen. Nu ken ik tamara niet helemaal goed, maar ik heb lekker gespeeld. tamara is ok , ze mag wel blijven. fijn met auto's gespeeld.
En ze kan ook slurpen, net als ik. Dit is voor het eerst sinds lange tijd dat nieuwe visite me niet zo bang maakt.

Geen opmerkingen: