04 oktober 2006

auto's


We gingen vandaag fijn spelen bij marrianne, m'n fisioMevrouw. Ik vindt het altijd leuk om erheen te gaan. de weg erheen is ook al euk, dan gaan we door de tunnel die heeft leuke schuifdeuren van de parkeergarage. Van mama mag ik er altijd doorheen. Dan dus lekker klimmen en springen met marrianne, ze maakt ook leuke weggetjes waar ik dan over heen lopen mag. Dat kan ik al heel goed! Op de terugweg naar huis gaan we weer door de tunnel, en de schuifdeur. Vandaag was de brug gesloten voor verkeer want er waren grote sleepboten die erook doorwilden. We hebben een tijdje daar gezeten, mama en ik. Er stonden veel grote vrachtwagens te wachten. Moeten die nu allemaal over dat bruggetje? Mama heeft even met mij gewacht toen de brug open was voor verkeer tot de grote stroom voetgangers voorbij was. Met die grote wagen waarin ik zit wil je op deze enge brug geen tegenliggers hebben als daar zoveel grote grommende autos staan te wachten om er in alle haast vandoor te gaan naar de overkant van de brug , waarna ze weer kunnen wachten bij het volgende kruispunt. We zijn in elk geval veilig thuisgekomen. Schouwburg en ijs is ook gelukt.

Geen opmerkingen: