17 mei 2007

speeltuin


hemelvaartsdag,............best ok weer. dus op pad. lekker wandelen. mama vroeg of ik ijs wou , maar dat wild ik niet bij twee ijswinkels.mama zegt wil je ijs, ik keek mama aan maar gaf geen kusje. zo van ik hoor je wel ik begrijp je maar nee dankje wel. we zijn even over de markt gegaan, daar stonden ook leuke aanhangers!en erna langs het postkantoor naar huis, dat is altijd leuk want dan mag ik het laatste stuk zelf lopen!! ik had wel veel geluk in het begin want er stond een wagen met aanhanger. daar heb ik lekker gekeken en met de wielen gespeeld. en de auto goed bekeken. Omdat we toch niet echt ergens heen moesten mocht ik lekker lang kijken. Ik ben ook een keer of twee teruggelopen naar de aanhanger, ik kon er niet echt genoeg van krijgen, maar de schouwburg is vlak bij dus............en die deuren vindt ik oerg mooi. dus dag auto ik ga naar de schouwburg. maar die was helaas dicht op hemelvaart. nu wil ik wel een ijsje.
ik zit weer in de wagen en we lopen naar huis. de speeltuin is open. wil ik wel heen. mama niet want die ziet de bui al hangen, maar gelukkig wil ze het toch proberen. en het gaat ook best goed , ik spring , draai en glij. totdat baas b voor een jongetje de skelter met aanhanger it de schuur haalt.............het jongetje wil skelteren zonder aanhanger. kijk dat snap ik nou niet, zooooooon mooie aanhanger!!! en dan niet mee willen rijden. ik pak de aanhanger en ren achter het jongetje met de skelter, maar hij gaat hardr, ik moet erg huilen. mama neemt me mee naar huis voordat het uit de hand
loopt. onderweg ben ik nog wat uit mijn doen, maar thuis gaat het alweer en gaan we lekker spelen.
Ik help mama met koken en leg de kipjes in de pan. als toetje eet ik een stukje appel.

Geen opmerkingen: