15 mei 2007

zon zee en strand


met nic en mama ben ik naar de boulevard geweest, dat was leuk. ik heb erg gerend en gehuppeld totdat...........................ik een aanhanger zag. En dan ben ik verloren. Ik wordt er eerst heel vrolijk van, heel enthousiast fladder ik erom heen. maar dat slaat vaak al snel om in een bui die minder gezellig is. Ik kan daar niks aan doen, ik ben dan een beetje vastgelopen. Het beste wat erdan kan gebeuren is dat de bestuurder de auto meeneemt voor een ritje. dan ben ik er klaar mee. auto weg en ik zit niet meer vast. maar het werdt erger , er kwam een tweedewagen bijstaan met ook een aanhanger en een meneer die zichzelf nogal belangrijk vondt. Als hij praat mag ik niet naar zijn auto kijken. dus probeerde mama en ook nic mij maar mee te nemen, en dat gaat dus niet. ik was nog niet klaar. Is de stoep van die meneer dan. volgens mij mag hij nog niet eens daar staan met izjn auto als hij nu even gaat gassen en een paar meterjtes verderop gaat staan kwebbelen? dan kan ik ook weer verder........

Geen opmerkingen: