14 juni 2008

de m van mac










vandaag mocht ik lekker weer kiezen welke kant we op gingen wandelen. bij de meeste bochten vraagt mama welke kant ik op wil. ze gaat dan vaak naast mij gehurkt zitten en vraagt welke kant ik graag op wil. ik kan dan heel goed wijzen . we gingen naar macdonalds. langs de kinderboerderij. daar heb ik met de geitjes gespeeld. bij mac wilde ik niet eten. de deuren mama daar kom ik voor. ik kreeg een leuke auto bij mijn happy meal waar ik een sticker op had geplakt. mama maakte de M van frietjes,. die moest ik eten dan mocht ik gaan spelen. ( niet de hele zak , maar wel duidelijk een beeld van wanneer het af was. een paar is zo abstract en onduidelijk) ik heb netjes de m gegeten. ik wist zelf dat het klaar was en begon te helpen met opruimen. ik mocht met de deuren HOERA, ik heb heerlijk gespeeld. open dicht en lekker op de grond ook nog even er naar gegeken. ook heb ik de rode neus van ronald aangeraakt. tot slot nog een ijsje. en daar zat ook een jongetje van school in de rij. we hebben even vaag naar elkaar gezwaaid. "goh jij ook hier , zwaai zwaai tot maandag" ijsje mee. buiten gooide ik mijn ijsje in een grote plas. ik moest daar erg om lachen. normaal gooi ik mijn ijsjes van de brug. maar in deze grote plas was ook erg grappig. het was al best laat en we gingen naar huis. de parkeer garage was nog open. verassend want mama dacht dat hij al dicht zou zijn. dus toen mocht ik daar ook nog even spelen.

Geen opmerkingen: