08 juli 2008

5 uur is niet vroeg..


kwas vanmorgen om een uurtje of 5 weer eens klaarwakker. ook had ik nogal onrustig geslapen veel gewoeld enzo. dit deed ik ook zondag nacht. mama maakt zich zorgen....en ze slaapt er slecht.
niet zorgen over dat ik te weinig slaap , maar het patroon van een vorige week donderdag lijkt zich te herhalen.
vandaag zijn we naar miniatuur geweest en ik heb zonder veel problemen of vragen of aandringen een half flesje choco gedronken.
knap he!!!!
ik ben van de glijbaan geweest , ook van de hoge...ik ben wel moe, wat wil je......
nayway in het treintje tweede ronde om 5 uur deed ik erg vreemd vond mama. mijn gezicht sprak boekdelen...niet echt afwezig maar vreemd , anders als anders, ik voelde me niet helemaal goed, niet zo van ik ben niet lekker, dat gezicht kent mama wel. maar het is moelijk uit te leggen. ik ben ook dicht bij mama gekropen. en wilde dat ze me goed vastheld. ik vond het gevoel beanstigend. net als donderdag....lijkt het wel. echt vreemd raar...het was een gevoel dat ik niet kon plaatsen en daardoor maakte het mij bangig zodat ik heel dicht bij mama kroop.

Geen opmerkingen: