12 juli 2008

eng ritje



we hebben bijna de hele dag op de post gewacht. omdat de zaterdag bezorging toch meestal voor 1 uur zijn we toch maar op pad gegaan. ik bleef maar naar buiten wijzen. het was tenslotte lekker weer. eerst appie uiteraard. en toen naar mac. dat was niet helemaal leuk en ik was erg verdrietig dat de een van de twee schuifderuen geblokkeerd was. maar ik heb hem lekker dichtgeduwd. dat moct niet daar gaan ze van kapot. mama zei dat ik dat niet mocht anders gingen we weg. het ging even goed maar die deru stoorde me verschrikkelijk en ik kon het niet laten. ik begon er weer aan te sjorren en mama zette mij in de wagen. normaal ga ik er braaf in zitten maar nu was ik heel boos. maar dat was snel wseer over toen we gingen wandelen. het was erg lekker weer. en ik ben dol op wandelen. ik wilde langs het station. er stonden geen treinen. wel een paar bussen die geen dienst hadden. ook een gele. die vondt ik erg mooi. net iets anders als de groene. ik wilde graag rijden en dat mocht van mama . we gingne naar veere en terug. het was een wilde rit met een wilde chauffeur. de remmen konden piepen en er schoven een paar keer mensen van hun stoel....mama had mij in de veiligheidsgordel van de bus gezet want mij wagen was niet tegen te houden in de bocht. hij reed bushaltes voorbij en stopte een stuk verder. en mensen moesten ook opzij springen toen de bus eraan kwam....best een eng ritje....

Geen opmerkingen: