04 juli 2008

laatste dag



vandaag is het de laatse schooldag van de brede school. we gaan niet naar de gewone klas, maar gaan als afsluiting naar de kinderboerderij. ik ga zonder mijn wagen. dat deed ik eerst thuis ook, een maand of twee geleden, maar ineens had ik er geen zin meer in. ik wilde liever in de wagen, maar dat terzijde. ik heb erg goed geluisterd. ik kan dat erg goed. niet de straat over rennen , handje bij oversteken. je kent dat wel. ik heb heerlijk met mijn favo kinderboerderij dieren gespeeld. de geitjes dus. ik vond het geluid erg mooi. er werd ook een mac festijn gehouden. maar ik had niet echt mac-trek. maar de panda vondt ik wel leuk. met de taxi bus naar huis nadat petra ook een goodbaaaaaai kadootje had uitgedeeld.(ingepakt in kikkerpapier!!) ik kreeg een mooie puzzel met tellen en cijfers , ik ging er thuis meespelen voordat ik uit de wagen kwam.....
we zijn later de dag nog op stap geweest , met de lift bij de appie, kip bij de hema en ook nog met de paardetram ( alweer) op de terig weg naar huis had ik ook nog wel zin in een ijsje.
mama had weer een plan. ijs zegt ze. wil je een ijsje? zeg maar ijs
szszszszsz zei ik. mama probeerde het nog eens want ze wist dat ik dat best wel kon. zeg maar ijs. uhuhszszsz.
zeg maar iijj
iijj
zeg maar ssssssssssss
ssssssssssss
zeg maar ijs
IJS
mamas zijn toch ook best gek weet je, worden helemaal dol als je ijs zegt!!
( wat als ik nu eens .........mama wanneer krijg ik nu eens zakgeld ....zeg)
anyway ik kreeg een lekker ijsje en was ook weer helemaal blij.!!

Geen opmerkingen: