07 juni 2011

post










de post bracht een pakje uit amerika, van mijn oma. eigenlijk meer dan een pakje. dat is leuk. ik ben dol op pakjes openmaken. papa heeft mij geholpen bij het openmaken. soms is het best lastig om een pakje van de post te openenen, dan zit het stevig dichtgeplakt en als het dan niet gaat zoals ik wil dan raak ik gefustreerd enzo. gelukkig weten papa en mama dat en word het door hulp en scharen voorkomen dat ik een beetje kriegel word. hoe dan ook pakje svan de post vind ik feest, ik was dan ook erg blij om te zien dat mijn naam op het pakje stond. uti de pakjes kwamen mooie dingen. ik kreeg een horloge, dat door de douane al vast uitgepakt was goed bekenen was, zouden die ook weten dat ik uitpakken soms moeilijk vind, of dachten ze dat mijn oma tijdbommen stuurt? het is een erg mooi holrloge met dolfijntjes. ik ben er erg erg blij mee. zeker nu ik zo erg met tijd bezig ben. in het andere pakje zat een tuinslang. ik wist even niet erg goed wat ik daar mee aanmoest. maar dat werd al gauw duidelijk er zat een waterdolfijnfontijn in een ander pakje. dat kan in de tuin staan als het erg warm is , dan moet dus die tuinslang erop en ik kan heerlijk afkoelen. ik ben weer helemaal blij. wat is post toch leuk. dank je wel oma!!

1 opmerking:

e.h. zei

you are so very welcome, angel face. I love you so much...when I saw the dolphin sprinkler I had to get it for you, I really hope you get a lot of enjoyment from it... also the dolphin watch. I thought that would be the perfect first watch for you, it's a Timex and it will last for a long, long time. I miss you and Daddy and Mommy, I can't wait to see you again.... hopefully soon..