09 augustus 2011

ijs en slappelach



weer fijn naar de kermis geweest. en dan vooral duifjes zoeken. ik wil nog steeds nergens in en de kaartjes die mama nog steeds in haar tas heeft zitten worden niet gebruikt , ik wil liever kijken en vogels vangen. ik wil niet fietsen of naar mini mundi. ik wil niet naar het arsenaal om vissen te aaien. we hebben het echt wel geprobeerd hoor. op de fiets. ik had aangegeven fiets weg. ik had er geen zin in. maar ik protesteer altijd als we naar buiten gaan en als we dan eenmaal de drempel over zijn komt er een grote lach op mijn gezicht. mama vind het belangrijk dat ik dagelijks even een beetje frisse lucht ga happen. gezond zegt ze. dat zal wel. maar ik heb nogal moeite met de drempel. en juist omdat ik dan vaak na die drempel over geklommen te zijn (die soms voor mij hoger is dan de mount everest) geniet van het buiten zijn. gingen we ondaks mijn protest toch met de fiets. naar het arsenaal. even door de zure appel ofzoiets. ik was al eerder bij het arsenaal en ik vond het geweldig. en dus proberen maar. ik heb totaan westerzicht bossenburg ofzo in oost souburg gegild en gehuild op de fiets. ik wilde echt niet. echt echt niet.
we zijn toen maar omgekeerd naar huis. ik zat zo vast in mijn verdriet ..dat niets hielp. we gingen naar huis en ik heb even lekker geslapen ik was erg moe. later die middag zijn we nog wezen wandelen. het was erg lekker weer. dat ging wel goed. even over de drempel en alles ok. we hebben fijn een ijsje gehaald. mijn ijsje was een beetje topzwaar en toen brak de koek af en viel het ijsje op de grond. ik heb erg gelachen ik kreeg helemaal de slappe lach.....het zag er zo grappig uit ,....terwijl mijn ijsje lag te smelten op de grond zijn we een nieuwe gaan halen. die was ook erg lekker en viel niet op de grond, ik heb nog de hele middag gelachen om mijn gevallen ijsje.....

Geen opmerkingen: