17 oktober 2011

eigenzinnig


vandaag besluit ik dat ik geen sokken aan wil. en geen schoenen ....telkens als mama ze aantrekt heb ik besloten trek ik ze uit. ik ben ondeugend. mama doet twee keer mijn schoenen aan en stopt er dan mee. het is duidlijk te zien aan de grote glimlach op mijn gezicht wat mijn plan is... CHAOS CREEEREN. dat kan ik heel goed. het leuke van chaos maken is dat mensen om je heen nogal kunnen gaan hyperen. helaas werkt deze grap bij mama niet zo vaak als dat ik wil. mijn jas weiger ik ook. mama legt de jas weg naa een poging. het is acht uur en de bus komt zo. de taxibus die mij naar school brengt. omdat mama altijd mee gaat om mij te brengen trekt ze zelf jas en schoenen aan.
daar is de bus. in de gang word nog een poging tot schoenen aan gedaan. ik weiger. ok dan. mama doet de deur open pakt mijn jas en schoenen en soks. en tot mijn grote verbazing gaan we zo naar de bus. ik ben te verbaasd om te protesteren. geen sokken!!??? in de bus ga ik zitten en protersteer niet als mama weer sok en schoen aan mij voeten doet.
ik had het tot wel anders bedacht.....meer chaos en minder koude voeten.........
needles to say dat ik morgen deze actie niet ga uitvoeren maar gewoon mijn schoenen en sokken aanlaat!

Geen opmerkingen: