21 oktober 2011

kado


ik was dus jarig , hoera. en bij jarig horen kadoz. dat vind ik soms wel lastig . uitpakken enzo. dus meestal om het niet al te ingewikkeld te maken krijg ik kado zonder papier. ik wist niet echt wat ik wilde voor mijn verjaardag.
omdat ik mama's telefoon een beetje in beslag heb genomen omdat daar zo'n fijne filmcamera opzit( filmen is mijn hobbie op het moment) ik film alles en iedereen. ik loop op school ook te filmen en ze zijn er aan gewend en poseren zelfs als ik er aan kom, heel leuk! nou daarom dus leek een filmcamera een kek idee. van vsmile was een hele leuke wist mama. de speelgoed winkel , die grote is dichterbij papa's huis dus papa zou hem oppikken. ik zou de camera van mama en papa samen krijgen. dat papa de verkeerde meenam en dat mama om 14:00 snel met de fiets moest gaan ruilen dat wist ik allemaal niet. mama was op tijd weer thuis.
met de filmcamera., met leuke effecten en spelletjes en meer van dat soort entertainment. mama had hem in mijn nieuwe circustent gelegd. zodat ie toch een beetje verpakt was.....
ik vond de camera niet helemaal boeiend en heb hem gauw wqeer terug in de tent gelegd en ben heerlijk met mama's telefoon gaan filmen.
ik heb dat wel vaker met nieuwe dingen daar moet ik aan wennen. er was een periode dat mijn nieuwe speelgoed niet in de kamer mocht. het moest dan eerst een week of wat in de gang liggen voordat ik het voorzichtig in de woonkamer toeliet.
voor treinen maak ik een uitzondering!!!maar op het moment film ik liever en zijn treinen even minder interessant......maar dat komt wel weer.
zaterdag kreeg ik ook nog een radiografische auto. daar heb ik wel gelijk mee gespeeld. heel erg leuk was dat. ik kon er gelijk heel goed mee rijden. vroeoeoeoemmmmmmmmmmmmm

Geen opmerkingen: